ARTİSTİK BUZ PATENİ

Lysacek – Plushenko – Takahashi : Ne dediler?

Posted in Haberler by ursuspolaris on 19 Şubat 2010

Evan Lysacek, Evgeni Plushenko ve Daisuke Takahashi, 2010 Vancouver Kış Olimpiyatları Artistik Buz Pateni Erkekler serbest program yarışmasında sonra şöyle konuştu:

Evan Lysacek (ABD/Olimpiyat şampiyonu) : “Bu sezon sergilediğim en iyi serbest programım oldu. En gerekli olduğu zamanda en iyi şekilde sundum. Bu günü hayatım boyunca hatırlayacağım. Sezon başından beri böylesi bir program sunmayı bekliyordum. Pistte kendimi çok iyi hissettim. Her atlayıştan sonra heyecana kapılmamaya çalıştım. Gergindim. Uzun süredir son grubun ilk patencisi olarak kaymamıştım. Ama bunun bana olumsuz bir etkisi olmadı. Ama ondan sonra rakiplerimin kayması sırasındaki bekleyiş çok uzun sürdü. Sonra da madalya töreni çok kısa sürdü. Oysa ben madalya töreninin sonsuza kadar devam etmesini isterdim. Madalya töreni sırasında bir hayalin gerçeğe dönüştüğünün farkına vardım. Buraya ulaşmak için adım adım çok çalıştım. Psikolojiden çok iyi anlayan antrenörüme çok şey borçluyum. Evgeni Plushenko’yu geçerek şampiyon olmak benim için onurdur. Ban ilham verdi, beni çok motive etti”.

.

.

Evgeni Plushenko (Rusya/Olimpiyat ikincisi) : “Programımın sonunda çok olumlu düşüncelere sahiptim. Kazandığımı düşündüm. Ama belki de Evan’ın altın madalyaya benden daha çok ihtiyacı var. Ben daha önce bir altın madalya kazanmıştım. İki gümüş, bir altın madalya, hiç de fena değil. Bu yenilgiden sonra pes etmeyeceğim. İlerlemek lâzım”.

.

.

Daisuke Takahashi (Japonya/Olimpiyat üçüncüsü) : “Çok çok mutluyum. Bronz madalyayı kazandığımı anladığım zaman gözlerim yaşardı. Çok heyecanlıydım. Erkeklerde madalya kazanan ilk Japon patenci olmak bana guru verdi. Programımın bazı bölümleri iyi değildi. Ama sonunda şeref kürsüsüne çıktım. Bir yıl önce sakatlanmıştım ve kayamıyordum. Böylesine iyileşebileceğimi düşünmüyordum doğrusu”.

.


.

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. eda said, on 19 Şubat 2010 at 23:01

    evgeni her zaman bir numara

  2. gzm said, on 24 Şubat 2010 at 21:17

    evgeni her zaman bir numara ama bu olimpiyatlarda evan lysacek’in birinciliği hakettiğine inanıyorum.


Bir Cevap Yazın

