ARTİSTİK BUZ PATENİ

Johnny Weir, Dünya Şampiyonasında yok

Posted in Haberler by ursuspolaris on 11 Mart 2010

Üç kez ABD şampiyonu olan Johnny Weir, Torino’da yapılacak 2010 Dünya Şampiyonasına katılmayacağını açıkladı.

25 yaşındaki Weir’in yerine Adam Rippon Torino’da yarışacak.

2008 Dümya Şampiyonasında bronz madalya kazanan Weir, “Bu Dünya Şampiyonasına katılmanın benim açımdan uygun olmayacağını düşündüm. Bu Şampiyonanın öneminin farkındayım ama şimdilik kısa bir ara vermenin benim açımdan daha yararlı olacağı kanısına vardım” dedi.

.

.

2010 Vancouver Kış Olimpiyatlarında altıncı sırayı alan Amerikalı patenci, antrenmanlara ancak birkaç ay sonra başlayacağını belirtti. Weir, “Stratejimi ve hedeflerimi gözden geçirmek için bana zaman lâzım. Bunu uygun bir zamanda yapacağım. Sonra, yeniden çalışmak için vaktim olacak. Daha iyi bir patenci olmak ve ülkem için madalya kazanmak istiyorum. Daha iyi hale gelebilmem için aldığım bu (katılmama) karara herkesin saygı duymasını bekliyorum. Sıkı çalışmaya devam edeceğim. Bu çalışmanın, gelecek sezonun spor hayatımın en iyi sezonu olmasını sağlauacağını umuyorum ” diye konuştu.

20 yaşındaki Adam Rippon, 2008 ve 2009’da Dünya Gençler Şampiyonasında ve 2010 Dört Kıta Şampiyonasında altın madalya kazanmıştı. Rippon, 2010 ABD Şampiyonasında da beşinci olmuştu.

Olimpiyat şampiyonu Evan Lysacek de, Dünya Şampiyonasına katılmayacağını açıklamış, yerine Ryan Bradley’in gideceği belirtilmişti.

ABD, bu durumda, 23 – 28 Mart tarihleri arasında yapılacak 2010 Dünya Şampiyonasında Jeremy Abbott, Ryan Bradley ve Adam Rippon tarafından temsil edilecek. Rippon, Büyüklerde ilk kez Dünya Şampiyonasına katılacak.

.

Tagged with: , , ,

Bir Cevap Yazın

