ARTİSTİK BUZ PATENİ

Joannie Rochette Dünya Şampiyonasında yok

Posted in Haberler by ursuspolaris on 15 Mart 2010

2009 Dünya ikincisi ve 2010 Kış Olimpiyatları üçüncüsü Kanadalı Joannie Rochette, gelecek hafta başlayacak 2010 Dünya Şampiyonasına katılmayacak.

24 yaşındaki patenci, annesi Thérèse Rochette’in ölümündne iki gün sonra Kış Olimpiyatlarında kısa program yarışmasına çıkmıştı.

Rochette, “Son birjkaç haftadır yaşadıklarımdan dolayı yeteri kadar çalışacak zaman bulamadım. Bu, hem kafaca, hem de bedenen,madalya alabilecek düzeyde bu şampiyonaya hazırlanamadığım anlamına geliyor. Ne zaman yarışmaya girsem, beni sevnelere en iyisini vermeye ve bu sporun rekabetçi yapısına saygı göstermeye çalışırım.Gelecek hafta, bütün bunları ne kendim, ne de beni sevenler için yapabilecek durumda olacağım” dedi.

.

.

Rochette, ayrıca kendisine ülkesinde ve dünyada destek çıkanlara teşekkür etti. Kanadalı patenci, “Hem Kanada’da, hem de bütün dünyada bana destek olanlara teşekkür ediyorum.Sizin desteğiniz bana bu zor dönemde çok yardımcı oldu. İtalya’da yarışacak takım arkadaşlarıma iyi şanslar diliyorum” diye ekledi.

Joaannie Rochette’in yerine Dünya Şampiyonasına 22 yaşındaki Myriane Samson gidecek. Kanada, 23 –  28 Mart tarihleri arasında Torino’da yapılacak Dünya Şampiyonasında Kadınlarda Myriane Samson ve Cynthia Pahenuf tarafından temsil edilecek.

.

Tagged with: ,

Bir Cevap Yazın

