ARTİSTİK BUZ PATENİ

Yu-Na Kim, 2011-2012 ISU Grand Prix’de yok

Posted in Haberler by ursuspolaris on 07 Mayıs 2011

2011 Dünya ikincisi Güney Koreli patenci Yu-Na Kim, sonbahar aylarında başlayacak 2011-2012 ISU Grand Prix yarışmalarına bu yıl da katılmayacağını açıkladı.

Kim, bu açıklamayı, Moskova’da yapılan Dünya Şampiyonasından ülkesi Güney Kore’ye dönüşünde yaptı.

Güney Koreli patenci, 2010-2011 ISU Grand Prix yarışmalarına da girmemiş ve 2011 Dünya Şampiyonasına kadar hiçbir yarışmaya katılmamıştı.

.

.

Kim, “Son yıllarda fiziksel açıdan gittikçe güçlendiğimi hissediyorum. Olimpiyatlar sırasında eriştiğim forma yeniden ulaşamayacağımı sanıyordum ama hemen hemen aynı düzeydeyim” dedi.

Kim, gelecek sezon için de, sadece Dünya Şampiyonasında yarışacak olursa yine aynı formu tutturacağından emin olduğunu söyledi.

Güney Koreli patenci, “Serbest programın yapılacağı günün sabahında bileğimde biraz ağrı hissettim ama pek de önemli değildi. Bu yüzden, mazeret olarak görülmemesi için bundan hiç söz etmedim. Pazar günü gösteriler öncesinde de ağrım vardı. Ben de ağrı kesici aldım. Bu da bana biraz uyku hali verdi, gösteride nasıl bir performans sergilediğimin pek farkında değilim” diye konuştu.

.

Tagged with: , , , ,

Bir Cevap Yazın

