ARTİSTİK BUZ PATENİ

Ryan Bradley, artık yarışmalarda olmayacak

Posted in Haberler by ursuspolaris on 14 Mayıs 2011

2011 ABD Şampiyonası serbest programDereceleri

2011 ABD şampiyonu Ryan Bradley, 10 yıldan fazla uluslararası planda süren spor hayatından sonra artık yarışmalara girmeyeceğini açıkladı.

Bradley, “Uzun bir yol katettim. ABD şampiyonu olmakla bir hayalimi gerçeğe dönüştürdüm. hayatımın bu döneminde dönüp arkama baktığımda spor hayatımdan tümüyle memnun kaldığımı görüyorum” dedi.

2007 ABD Şampiyonamsında da gümüş madalya kazanan Bradley, üç kez Dünya Şampiyonasına katıldı ve en iyi derecesini geçen ay Moskova’da düzenlenen 2011 Dünya Şampiyonasında 13. olarak elde etti. 2008 Skate Canada’da gümüş, 2009 Skate America’da bronz madalya kazanan Amerikalı patenci, 1999’da ABD Gençler şampiyonu oldu.

.

.

20 yıldır antrenör Tom Zakrajsek tarafından çalıştırılan Bradley, “Antrenörüme, aileme, spor hayatım boyunca beni destekleyen ve sevenlere teşekkür ediyorum. Tom ve ablam Rebecca olmasaydı, spor hayatım da böylesine iyi olmazdı” dedi.

2007’den beri 1988 Olimpiyat şampiyonu Brian Boitano’nun da gözetiminde çalışan Amerikalı patenci, bundan sonra gösteri gruplarında kayacağını ve genç patencilerle ilgileneceğini belirtti. Bradley, ileride tekrar yarışmalara girebilmek için kapıyı açık tutacağını söyledi.

St. Joseph kentinden 17 Kasım 1983’de doğan Bradley, iki yaşındayken patene başladı. 1996 ile 1998 arasından Tiffany Vise ile Çiftlerde kayan Bradley’in ablası Rebecca da patenciydi. Rebecca, bir süredir  kardeşinin antrenörlüğünü yapıyordu.

.

Tagged with: ,

Bir Cevap Yazın

