ARTİSTİK BUZ PATENİ

Agnes Zawadzki antrenör değiştirdi

Posted in Haberler by ursuspolaris on 06 Haziran 2011

Dereceleri

2010 ABD Gençler şampiyonu Agnes Zawadzki, antrenör değişikliği yaptığını ve üç yıl aradan sonra yeniden eski antrençrü Davis Santee ile çalışmaya başlayacağını açıkladı.

Zawadzki, “Tom Zakrajsek’e teşekkür ediyorum. Birlikte başardıklarımızdan gurur duyuyorum. Ama bu değişikliğin gerekli olduğunu düşünüyor ve geleceğe umutla bakıyorum” dedi.

.

.

Santee, yedi yıl Zawadzki’yi çalıştırmış, Chigacolu patenci onun önderliğinde başarılı bir spor hayatına adım atmıştı.

David Santee de, “Agnes ile benim çalışm atarzımım her zaman uyuştu. Spor hayatına devam etmek için beni seçmesinden çok mutlu oldum” dedi.

Christy Krall da, Zawadzki’nin çalışturılmasında yardımcı antreör olarak görev alacak. Krall, 2011 Dünya şampiyonu Patrick Chan’ı çalıştırıyor.

Zawadki, Zakrajsek tarafından çalıştırıldığı dönemde, 2010 Dünya Gençler Şampiyonasında gümüş, 2011 Dünya Gençler Şampiyonaaında da bronbz madalya kazanmıştı. Genç patenci, 2010 Rostelecom yarışmasında dördüncü, 2010 Skate Canada yarışmasında da altıncı sırayı almıştı.

Chicago’da 31 Temmuz 1994’de doğan Zawadzki, beş yaşında buz patenine başladı.

.

Tagged with: ,

Bir Cevap Yazın

