ARTİSTİK BUZ PATENİ

Madison Chock/Greg Zuerlein çifti ayrıldı

Posted in Haberler by ursuspolaris on 08 Haziran 2011

2011 Dünya Şampiyonası kısa dansDereceleri – 

2009 Dünya Gençler şampiyonu Amerikalı buz dansçıları Madison Chock/Greg Zuerlein çifti, beş yıllık beraberlikten sonra ayrıldıklarını açıkladı.

Greg Zuerlein, artık yarışmalara girmekten vazgeçtğini belirtirken Madison Chock yeni bir partner arayışına girdi.

İkili, “Antrenörlerimize, ailelerimize ve yıllar boyu bizden desteklerini esirgemeyen hayranlarımıza teşekkür ediyoruz. Birlikte başarılı bir spor hayatımız oldu. Bizi destekleyenler olmasaydı bu başarıyı elde edemezdik” dedi.

Igor Shpilband, Marina Zoueva, Johnny Johns ve Adrienne Lenda önderliğinde çalışan Chock/Zuerlein çifti, 2008-2009 sezonunda çok başarılı bir döneme imza atmış ve ISU Junior Grand Finali ve Dünya Gençler Şampiyonası da dahil olmak üzere girdikleri beş yarışmada altın madalya kazanmıştı.

.

.

Chock/Zuerlein çifti, Büyükler kategorisinde yarışmaya başladıkları ikinci yıl olan 2010-2011 sezonunda da Skate Canada ve Trophée Eric Bompard yarışmalarında bronz madalya, 2011 ABD Şampiyonasında da bronz madalya kazanmıştı. İkili, ilk kez katıldığı 2011 Dünya Şampiyonasında da ise dokuzuncu sırayı almıştı.

Zuerlenin, paten dersleri vermeyi ve bu arada okulunu bitirmeyi planlıyor.

Zuerlein, “Eğitimime devam etmek benim için önemli. Buz pateni bana çok şey verdi. Diğer hedeflerime ulaşmak isterken bir yandan da buz pateni dünyasından ayrı kalmayı düşünmüyorum. Ayrıca Madison’a iyi şanslar diliyorum. Onlar beni kendi ailelerinden biriymişim gibi kabul etmiş ve desteklerini esirgememişlerdi. Bundan sonraki spor hayatında ben de her zaman Madison’u desteklemeye devam edeceğim” dedi.

Chock da, “Yeni ve doğru bir partnerle devam etmek istiyorum. Greg’le ben iyi bir takım oluşturmuştuk. Onun bu kararına üzülüyorum ama ben artık geleceği düşünmek zorundayım” diye konuştu.

Torrance kentinde 2 Temmuz 1992’de doğan Chock, beş yaşındayken buz patenine başladı.

Cincinnati’de 26 Ekim 1988’de doğan Zuerlein ise buz patenine başladığında dört yaşındaydı. Zuerlein, Chock ile takım oluşturmadan önce Anastasia Olson ile kaymıştı.

.

Tagged with: , , ,

Bir Cevap Yazın

