ARTİSTİK BUZ PATENİ

Stéphane Lambiel: Hayal kırıklığı ve üzüntü…

Posted in Haberler by ursuspolaris on 19/02/2010

2010 Vancouver Kış Olimpiyatlarında bronz madalyayı çok az bir farkla (0.51 puan) yitiren İsviçreli Stéphane Lambiel, canlı bir serbest program sunamadığı için “hayal kırıklığı ve üzüntü içinde olduğunu” söyledi.

Lambiel, “Bu, benim ortaya koymak istediğim performans değildi. Birçok teknik yetersizlik oldu. Her atlayıştan sonra ayakta kalmak için çok enerji harcadım” dedi.

24 yaşındaki patenci, “Bütün enerjimi yitirdim. Koreografimi olması gerektiği gibi sergileyemedim” diye ekledi.

.

.

2006 Torino Kış Olimpiyatlarında gümüş madalya kazanan Lambiel, serbest programında tereddütlü göründü.

İsviçreli patenci, “Programa tereddüt içinde dörtlüyle başlamak, daha başta kendime olan güvenimi aldı götürdü. Program ilerledikçe kendimi daha gergin hissettim. Bundan bir türlü kurtulamadım. Saniyeler geçtikçe gücümden yitiriyordum. Ve cansız biçimde programı tamamladım” dedi.

2005 ve 2006 yıllarının Dünya şampiyonu patenci, geleceği konusunda bilgi vermek istemedi ve “Bu kadar nazik bir konuda şimdi bir şey söyleyemem. Gelecekten önce bu gece iyi bir uyku çekmek istiyorum. Daha uzağı göremiyorum” diye konuştu.

.

Tagged with: ,